Моменти от семинара, запечатани от обектива:):
Поговорихме за ключови моменти в изграждането и постигането на висока степен на разпознаваемост на една марка - в случая HP. В началото логото се е изписвало по много различни начини на различние места. ПР-агентката на компанията за България ни разказа за трудностите, които се срещат в практиката, за начините за преодоляване на кризите, за същността на професията и това, което е мотивация за успех. Подобни проблеми например е имало и с логото на "Сименс", която е имала отделен начин на изобразяване за всеки тип продукт. Пробемът се преодолява чрез въвеждането на едно единствено лого, което най-точно да отразява същността на компанията и с което вече може да се осигури така нужното познаване на марката. Изградения престиж, известност и позитивни нагласи в обществото към дадена фирма или организация сами по себе си онзи фактор, който предопределя и удовлетворението от работата за тях.
EURO RSCG споделиха своя значителен опит в областта на рекламаната комуникация, проследиха развитието на своята агенция, дадоха различни примери от практиката. Рекламата трябва преди всичко да провокира реакция, да задейства сложния механизъм на човешките емоции. Агенцията се е занимавала с рекламата на Кока-Кола/тяхна е рекламата на light/, outdoor-рекламите на Орбител, кампанията срещу пиратството на Министерството на културата, симпатичният къмършъл на Каменица с приятелите, единият от които излиза на сцената с китара преди концерт, за да заблуди тълпите фенове и другите да могат да се доберат до бара. Дадоха ни простичък пример с един продукт - минерална вода. В нещо ежедневно на пръв поглед може да се влее цялата митология, която носи водната стихия. Още повече като продукт от дъното на пирамидата на потребностите, няма нужда от използване на апел с жизнените необходимости /жажда/, а по-скоро е добре да се използват емоционални аргументи.
"Сайн Кафе" имаше много какво да ни разкаже, но още повече ни показа. Излъчиха малко филмче, което да ни запознае с рубриките, характера на творческата дейност и това, което се цени в рекламната фотография. От времето на създаването си, списанието се развива изключително динамично, страниците са изпълнени с идеи и техни визуализации.Търси се различното, новото, уникалното, въздействащото. Медията поддържа тезата, че на младите таланти трябва да се помага, че са нужни свежи кадри на рекламния бизнес в България. Един рекламист извървява дълъг път на развитие, а това което е заложено като потенциал в него има нужда от правилна посока. Рекламата като изкуство, начин на живот, на светоусещане и дори средство за забавление в ежедневието... това ни показват знаците, които ни събират на страниците единственото списание за реклама в България.
Sign Cafe:
Health Media Group са новатори с амбициозни и интересни планове за развитие. Дейността им е многопосочна, съчетание от журналистика, реклама, фармация и медицина.Осъзнават необходимостта от осведоменост на хората за начините за запазване на здравето. Оттам и тезата, че ако нещо не се отрази, то не се е случило. А сами можем да съзнаем нуждата от откритост и точна информация в една така деликатна област. Представете си само - ново лекарство, открити вредни въздействия на друго, разпространени заблуди... Повдигнахме темата за етиката в професията, особено за случаите на реклама на продукти, които трябва да се приемат само по лекарско предписание.
Представянето на Health Media Group:
No comments:
Post a Comment