На 29 юни е откриването с изложбата на реклами, изготвени от студенти от факултета. "Визия" ще се състои на 30 юни от 11 до 15 часа.
В началото на семинара проф.д-р Христо Кафтанджиев е изготвил презентация, която да отключи темата и да представи студентската креативност. Поради ангажимент в чужбина той няма да може да присъства лично, но ще имате възможност да видите професионалната гледна точка към рекламата чрез подготвеното от него. Следва представяне от реклaмна агенция "Еуро Ар Ес Си Джи София". Непосредствено след тях е представянето на Health Media Group.
Visio (от латински) буквално означава гледане, видение, привидение; в преносен смисъл идея, представа. Едноименният семинар има за цел да се съсредоточи точно върху този аспект от рекламната комуникация. Подчертаването на дизайна, външният вид при представянето на продукт или идея, семантиката на цветовете, образите и имиджовата реклама са някои от темите, които ще засегнем. Е ли визията един вид необходима маска и ако "да", до каква степен? От какви фактори се влияе човешкото възприятие, как формираме модели на поведение, какво виждаме зад дадено лице? Всичко това, а и много повече - съвсем скоро;)
No comments:
Post a Comment